RETOUREN

Let op! Uiterlijk binnen 14 kalenderdagen dienen wij jouw retour ontvangen te hebben!

 

ARTIKEL(EN) RETOURZENDEN?

Vul het retourformulier in op de achterzijde van de bijgeleverde pakbon. Voeg deze vervolgens bij jouw retour en stuur deze in de originele verpakking met de retoursticker terug naar;

RETOURADRES:

Bagheera Webshop
Roggenstraat 11
8011 TE Zwolle

Retourformulier kwijt? Klik hier om een nieuw formulier te downloaden.

Wij adviseren je altijd om een zending met Track en Trace te versturen. Op die manier kun je een pakje altijd traceren wanneer deze niet bij ons aankomt. Wij zijn niet verantwoordelijk voor pakketjes die kwijtraken.

Zodra wij jouw retour hebben ontvangen dan sturen we een email ter bevestiging. We zullen het aankoopbedrag binnen 14 dagen terugstorten op het door jou gebruikte rekeningnummer.

 

BESCHADIGD/VERKEERD ARTIKEL ONTVANGEN?

Wij vinden het heel vervelend dat je een verkeerd artikel of een artikel met schade hebt ontvangen. Graag willen wij je vragen een email naar webshop@bagheerazwolle.nl te sturen, vermeld hierbij het volgende;

Aan: webshop@bagheerazwolle.nl
Onderwerp: Ordernummer, naam en besteldatum

Beschadigd?
– Een beschrijving hoe de schade is ontstaan
– Minimaal twee foto’s die de beschadiging duidelijk aantonen

Verkeerd artikel?
– Een foto van het verkeerde artikel

Na ontvangst van je bericht zullen wij zo snel mogelijk contact met je opnemen. Wil je graag door ons gebeld worden? Vermeld dan je telefoonnummer.


RETOURVOORWAARDEN
– Het artikel is onbeschadigd en niet gedragen.
– Outlet artikelen nemen wij niet retour.
– De kosten voor het retourneren zijn voor de afzender.
– Wij zijn niet verantwoordelijk voor retourzendingen die kwijtraken.

Uiterlijk binnen 14 kalenderdagen dienen wij jouw retour ontvangen te hebben! 

Graag willen we je vragen om onze producten op een nette manier aan ons terug te sturen. Gebruik bij voorkeur de enveloppe/verpakking waarin je het product van ons hebt ontvangen en de bijgevoegde retoursticker.

Indien het product, zonder vooraf gemelde schademelding, beschadigd bij ons binnen komt zijn we genoodzaakt om hiervoor extra kosten in rekening te brengen.